Monday, December 2, 2013

new activity

Assalamualaikum..

Ibu2..mommy2..ape kegemaran korang ek??for me,my interest skang wat si nayli happy..ibu mane yg xnk menggembirakan anaknye kn..aku rase,dpt gaji je..dlm otak trus pk nak beli ape utk die..korang mcm aku x??sampai mak aku da bebel2 da.."penuh da umah ni ngan brg nayli"..hee..ok la kn..so far..aku blom ade interest utk deco2 uma..bkn x minat..tp uma sewa,laki aku lngsng xbg touch..ok..tunggu uma sendri..ntah bile?huhu..

Toys utk nayli pon bkn la aku beli mainan cikai2 je..sume utk otak tau..bl mak aku bebel2,abah aku salu backup..hee..







Si nayli ni,bgn tido die trus g main wooden block die..die kate nak wat robot..huhu..ngk la dlm gambo 2,ngan pakai pampers,trus men..sampai tgh hari baru mandi..sronok main ye??berimaginasi nmpak??wooden block ni aku beli murah je..RM 49.90 ,ade 100 pcs block..murahkn?aku mmg jenis x beli mainan anak online..sbb mahal,aku boleh dpt harge murah..lg 1 tmpt yg byk jual wooden toys ni kat GH Klang..wooden block ni aku beli kat Mr D.I.Y..

Da penat main..nayli lepak plak dlm small house die ni..




Penuh dlm house die ngan bear2..td siap ckp,"ibu,bear demam,nak sleep"..haha..




Pic ni,nayli sebok ckp kat bear die,"amek picture"..sbenanye nak ckp amek gambo..adoi..rosak bahasa..huhu

Lg 1 permainan yg die ngah suke skang..main Play-Doh..




Aku baru beli yg asas je..ade 8 jenis colour..bile da pandai main sendri baru beli yg advance skit..







Skang ni yg mlayan nayli main playdoh,laki aku n mak aku..dorang tgn seni..pandai wat bentuk mcm2,tgn aku keras..huhu..

bagusnye nayli ni,die main sume mainan yg aku beli..bgn tido.trus g tmpt permainan die..bl bosan,tkr permainan lain lak..xkn aku nk stress otak die asyik blaja kecik2 ni kn?ni la nature die..blaja kjap je..x amik made lame..yg lain..main je la..
Mase main la minda die berhubung..

Before tido,smpt die men bende alah ni..




Abaikan tulisan yg buruk itu..aku tulis number..nayli tukang isi quantity dlm 2..huhu..mane dan je aku..amek kertas lukisan..tulis,on the spot soh nayli wat..xde nak lawa2 nye..huhu..

K bye~
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)