Sunday, December 1, 2013

nayli 1st time naik komuter

Hohohoi..hari ahad xdak aktiviti nak wat..bgn pg..wat srpn..ckp ngan laki aku yok jln!!die siap ckp..eh,smlm kn da kuar jln..hee..bosan dok uma..

G anta atok nayli g terminal seremban..atok nayli nk g ngk uma kat johor..cian rumah sane kne tgl..sume berkmpg kat seremban..huihui

Laki aku punye cadangan ajak nayli naik komuter..sbb salu nayli just ngk train dlm tv n vcd die kn..so,nak tunjuk kat die the real train..b4 sampai stesen komuter,da bgtau nayli siap2..die da excited..siap aku ulang2 tanye.."where r we going nayli?" die jwb "ride a train"..huhu







Xpegi jauh pon..seremban-nilai-seremban..mmg naik train semata mata..sampai nilai tukar komuter..huhu..xbrani nk g jauh2..nak ngk lu prangai nayli mcm mane..










Tp mcm x caye..nayli behave spanjang dlm train..mmg die excited la..aku tanye die best x?die jwb best..yg paling tahan..siap ckp..awesome!!! Haha..minah salih celup..

Mase gi nilai..die ddk diam je..time train blk sremban..da nak dkt smpai aku soh laki aku bw nayli jln2 dlm train..bg la die mrase bjalan dlm 2..sbenanye aku pelik nape die x lari2 dlm train..salu kalu g shoppng complex x geti diam..dlm train baik plak..mayb sbb 1st time..lpas ni g kl blh nek train je..hee..mls nk hadap jammed..ni br training..huhu..sampai nilai je..next time g midvalley plak eh ayah nayli???eh..huhu
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)