Monday, September 29, 2014

Bile anak nak bertudung

Aku suke ngk bdk2 kecik pakai tudung..nmpk comel g2..dulu aku soh nayli pakai..langsung xnak..pakaikn trus die cabut tau..jeles aku ngk anak org len kecik2 da pakai..

Tp sejak 2 menjak ni..nayli sendri yg nak pakai tau ngan rela hati..die sendri request..kat uma mase 2 mmg xdela tudung bdk kecik..so aku pakaikn je die tudung lame aku..huhu



Ni plak gambo g men kat playground..gigih nak pakai tudung..da la tudung aku besar..die pakai terkibai2 ngan kayuh basikal die g playground..so aku masukkn tudung dlm baju die..huhu..smpai blk umah x buka tau tudung 2..



Ritu aku g Big Bad Wolf mase jumaat mlm ritu,siap pakai sedondon ngan aku warne purple..die pakai tudung nenek die..pn blh..haha



Bl laki ku ngk nayli mcm suke je pakai tudung,ri sabtu lpas aku g seminar kat shah alam,laki aku ajak g GM Klang..shopping baju n tudung nayli..hee..smangat..

Ni gambo smlm g kedai orkid..





Comey je..haha..xtau smpai bl tahannye..bese la bdk2 ikut angin kn..

1 comment:

  1. comel sangat..
    orang kata melentur buluh bia dari rebungnya kan..

    ReplyDelete

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)