Tuesday, October 9, 2012

baby's nasi goreng ayam + vege

hr smlm hari berlengging nayli..1 hr die xpakai baju..hanye pakai cloth diaper je..huhu..saje xpakaikn baju..panas..lgpn bdk ni comot..pakai bj kjap da koto..

lunch aku watkn nayli nasi beras perah+ beras merah berlaukkn ikan merah grill ngan mixherb n sayur kangkung msk air..




gune pinggan baru n yg mnarik perhatian nayli ialah nasi berbentuk kepala mickey itu..huhu..b4 mkn aku tjk die,trus gegar2 high chair soh angkt die masuk dlm 2..xsabo nk mkn la 2..huhu




ptgnye..nasi 2 mmg aku msk tok 2x mkn..pk punye ok..aku decide msk yg snang je..

Nasi Goreng Ayam With Vege's

bahan2:

sedikit bwg merah n putih (dicincang)
sedikit ayam
unsalted butter
carrot
labu
brocoli floret
peas

memule,tumis bwg dgn butter..kmdn mskkn ayam..mskkn pula carrot,labu,brocoli n peas..ikut turutan tau..tmbh skit air spy sayur cepat empuk..
last skali masukkn nasi..gaul2..

jadi la gini...





nayli mkn licin..pas2 aku ngk die mcm asyik lapo je..asyik menyusu..2 pn bape kali aku bg die mkn pisang n tembikai..ngah selera la 2..bgs la..xmembazir ibu msk..ti ibu msk yg sedap2 lg yer..
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)