Monday, October 8, 2012

Hari Ahad Kami

hari minggu adalah hari utk berehat rehat..[xde maknenye..sigh] kalu da namenye isteri n ibu,xde la istilah rehat.. nayli bgn lu..da mrengek nak susu..aku xtau jam kol bape sbb hp batri da kong..laki aku plak ttido kat ruang tamu dpn laptop..lpas nyusukn naylu,kua blk,omg!! da nk kol 9pg..ptt la nayli da mrengek..time bekpes die..haa..ni la bl tido lmbt,aku laki bini layan muve pendamping mlm..kol 2pg gak kot br abes.. bekpes nayli oat+kurma+dragon fruit+grape..sonang je..abis 1 mangkuk..dlm kol 11 die tido smule..time ni la aku nk msk lunch tok laki n nayli..sambel laki aku pn nyebok2 bsh baju.. lunch kami hanyelah ikan bakar cecah budu tok laki aku,aku cecah sambal kicap n kangkung goreng blacan..msk simple je tp laju mkn.. tok nayli plak aku watkn BIHUN KUNGFU..

da kenyang,siap2 tkr baju ..g jusco sremban plak..tp laki aku da sound awal2,kt window shopping je eh..bw nayli jln..muah..muah..muah..kedekut!!!...haha ..tp mcm bese..ttp terbeli juge..ala,ape je pn..biscuit cutter n feeding set yg br tok nayli je.. haa..ade cte pasal feeding set ni..memule aku bg la nayli pgg kotak feeding set 2..pas2 bl aku nak amek kat tgn die,die menjerit jerit marah..sudah!!! xnk lpas..smpi kat cashier,aku amek la nk byr,skali lg die menjerit sakan..adui..nek segan aku org ngk..smpikn xsempt amek plastik,byr,cashier 2 tmpal tag trus bg nayli pgg..ki tau,die xnk lpas..sampi msk kete pn xlpas,ayah die saje acah nk amek pn die menjerit mrh..

cer ngk muke bdk moody,pandai beno nk minta beli brg..siap mrajuk..huhu..lawak la nayli ni..
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)