Tuesday, October 9, 2012

Facebook sbg medan berdoa??

aku rase majoriti penduduk malaysia ni mesti ade facebook kn..xkire umur,bangsa n agama..bdk tadika pon ade facebook kooo..terer gile..2 namenye teknologi..teknologi xmengire umo..bdk kecik pn da pakai smartphone,siap ade broadband..huh..kaya mak bapak dorang..aku yg nk beli ni pn berchinte..

aku salu sgt prasan status kat facebook kekadang x relevan bg kt yg beragama islam..salu sgt aku ngk dorang wat status spt berdoa..contohnye...

"Ya Allah Ya Tuhan ku,pnjgkn la umo ku,murahkn la rezeki ku......"

perlu ke kt berdoa mcm 2 kat facebook?

lpas smayang ko berdoa la..xpyh la nk bgtau sume org ape ko doa kn..

eh eh eh..mcm bgs je aku sound org..xdela..2 pendpt aku je..kalu korang nk wat sukati korang la kn..

penah dgr "dinding ratapan"..cara org yahudi berdoa?? cube search sendri..

tepuk dada, tanyalah iman..ceh..hari ni terkoya skit..huhu
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)