Thursday, October 18, 2012

nayli suda 10 bln..

aku rase kejap btol mase berlalu..my baby da turn 10months!!!! lg 2months my baby become toddler..warghhh...cptnye mase berlalu..

maknenye suda boley pk utk dptkn nayli adek..huahuahua..*ktawe jahat*

progress nayli skang die tgh blajo jln..stakat memapah meniti sofa..mmg suda terer..bdiri sendri lpas tgn pon suda pass..berjalan baru 2 langkah..1 langkah berhenti kejap tepuk tgn tande berlagak..haha..langkah ke 2 pn same..berhenti lg n tepuk tgn..pas2 penat trus duduk..aish..yg aku da excited soh die jln lg..blh plak die ddk..sabo je la..saje xnk tjk skill la 2..sbb die tau ti ibu die heboh kat org..hahaha..yg aku klako 2 dpt jln tepuk tgn..apekah motif die????huhu

gigi suda tumbuh 6btg..2 gigi bwh..4 gigi atas..yg 4 btg atas serentak tumbuh..2 yg demam sehari ri2..

td bw nayli g check up..progress ok je..berat terkini nayli 8.90 kg..ok la 2..jgn montel sgt atok nayli kate..ti x cun..haha




gambo terkini kami berdua..cewwah..nk tepek juge muke sendri..hee..lame suda aku x bergambo..

blk checkup kol 4ptg..sampai uma nayli da mamai..nak tido..
time masuk bilik aku ngk die da tido mcm ni..




haha..sampai tertonggeng bdk ni tido..mmg dasyat!!!!
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)