Sunday, October 14, 2012

MAPEX 2012

hari sabtu..bgn pagi rase bdn nayli mcm dedar..panas2 g2..check temperature da 38°c da..suda demam pulak ini budak...mayb sbb cuace 2-3 hari ni sejuk n hujan je..tp..bkn die kne hujan pn...da nk dmm..nak wat gane kn..

bekpes pg ni aku watkn die cucur kurma je..sbb stock oat kat uma da kontang..ptgnye br beli..

ptg dlm kol 3..aku g MAPEX kat sremban parade..MAPEX ni stand 4 pameran perumahan & hartanah..aku pergi ni bknla krn mau ngk pameran..beli rumah jauh la skalikn..huhu..

aku g sbb..laki aku kne jage booth..jabatan die wat hari bertemu pelanggan skali..ye la..bg service tentg hartanah..dok uma pn bosan..ikut la skali ..walaupn si anak dmm..







ngk cik nayli ngah posing dpn booth si ayah..hee..booth laki aku dpn mcd..so,sempt la juge aku nemankn adik aku mkn kat c2..

aku de pusing2 pn ngk pameran..aku msk parkson g beli pre-walk shoes tok nayli ..lupe nk bgtau..nayli ngah blaja jln..da blh diri lpas tgn n mnapk 1-2 langkah da..excited btol ibunye..baru mnapak 1-2 langkah???da sebok beli pre-walk shoes kn..aku bkn ape..aku ni bg smangat kat nayli yg sedang gigih blaja jln ni..bl die pakai kasut 2,tiap kali die menapak kn akan bunyi2 kasut die 2..so..die akan lebeh teruja utk cpt berjalan..huhu..but its work..

time kat srembn parade 2,baik je naylu..yela..bdk dmm kn..muke pn layu je..cian..huhu..b4 blk smpt nayli bgambo lu..itu wajib..;p




smpi uma da kat maghrib.. cpt2 mskkn dinner nayli..hanye ini utk bdk sakit..




Bubur Oat Carrot & Bayam

menu campak2 je sbb nk cpt..tumis bwh merah n putih..agak2 je..pas2 mskkn homade stock daging,mskkn oat n carrot..bile oat da kembng n masaj..br la masukkn bayam..

walauon demam..alhamdillah selera nayli hilang..bertmbh lg ade la!!

mlmnye..punyela aktif..berpeluh2..kebah da dmm nye..risau kalu demam ..aku nk tido pn xnyenyak ti..takut pape jd kn..kne sentiase aware..
Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)