Wednesday, October 10, 2012

xgeti ddk diam!

ha..anak dara ni da xgeti dok diam dlm high chair da..mase ngah lapo je die concentrate..bl da kenyang mule la menggelabah..haha..ni pic pg td time bekpes..




pg ni nayli bekpes puding oat with grape n dragon fruit..




cara nak watnye snang je..
campurkn 1/2 cwn susu (aku gune ebm) ngan 1 biji telur..mskkn rolled oat 1/4 cwn..pas2 mskkn la buah2 yg korang nk..aku mskkn grape n dragon fruit..pas2 bakar dlm oven suhu 180 slame 20-25mnt,nk kukus pn blh gak..ni kali ke 2 wat,ritu wat buah pear n kiwi,nayli suke,ni yg aku wat lg..




tgl suku je..aku yg stop xbg die mkn lg sbb nk bg mkn time snack ptg..huhu..naseb la,ibu mls nk wst snack ptg..;p

time lunch plak,msk simple je..msk skali harung tok ibu nye skali..

nasi putih with lemak labu n ikan merah grill




nmpk beno ibu nayli pmalas..sanggup mkn mknn baby..so hari ni aku mkn mknn x bergaram..huhu

lemak labu 2 aku wat,tumbuk bwg merah n putih skit ngan ikan bilis..cmpak je dlm periuk yg da ltk santan n labu..trus je msk sampi labu empuk..baby 9 bln da blh mkn santan..ni hr ke 2 nayli mkn santan..smlm die mkn ns lemak..4 days rule ya!

ingat time lunch geti la die dok diam. xde maknenye,bl da hujung2..mule la xsnang ddk nk trn..




walaupn krusi ni ade tali pinggang,die xmo pakai la..so,xleh tgl die sendri..kang xpasal2 die terjun je ke bwh..
Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)