Sunday, April 27, 2014

Bukan semua activity berakhir dgn kejayaan..

Assalamualaikum..

Hari ni xkemane mane..letih smlm berjln sampai uma kol 11.3o mlm..dr pg keluar,sendayan-damansara-gombak-shah alam-klang-putrajaya..ddk melayan nayli kat dataran putrajaya smlm sgtlah horror..huh..xtau la nape energy die kuat sgt..dr bgn pg smpi kol 1 pg die active..tido kjap mase dlm kete dlm 15 minit..wargh...surrender ..sampai laki aku kata anak kt ni mkn ape la x geti2 penat..=_=

Hari ni laki aku ade hal kat luar..dok uma je la..konon2 nk wat activity ngan nayli..

Aku ajak nayli wat activity "Learn Colour"

Aku labelkn tupperware dgn nama colour gune kertas..aku potong kertas n tulis,nayli tolong tampal double tape..this task..berjaye!



Bile da siap,aku susun tupperware 2 dpn nayli and soh die baca words yg aku tulis..6 jenis colour,blue,red,orange,pink,blue,green..this task..berjaye!



Then aku soh nayli put colour ball 2 kat tupperware yg btol..maksudnye ikut label kat tupperware 2..this task..berjaya!



Lpas 2,aku trus tglkn nayli..aku g mkn..ngan harapan die dpt siapkn semua task die..masukkn semua ball dlm tupperware ikut label yg btol..

Tapi..bl aku sudah mkn je...

Ni hasilnye..



Semua cclour ball die tibe2 beralih tmpt..



Da ade kat ruang tamu da..kat tmpt aku ltk laptop...haishh..die letak dlm baldi kecik die..aptb la nayli ni..

Lain org soh buat,lain die wat..hari ni 1 hari die xnk dgr sgt ckp aku..

Sbb???

Aku xnk bg die nyusu badan..da 2 thn 4 bln..still mengempeng lg..die blh je nyusu gune botol,xde masalah..tp lpas abes susu dln botol,die ttp dtg kat aku kate nak susu..

So td aku ltk la asam jawa..bl die rase masam,die x jd isap susu..tp prangai mcm mengaruk skit..lpaskn geram kot..hmmm..
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)