Tuesday, April 8, 2014

Makan dlm kete

Smlm ptg kat opis rase lapo gile..smlm aku yg bw kete g keje,pagi aku hntr laki aku ,so blk keje kne la amek laki aku..kesian laki aku..die blk kol 5,nak tunggu kol 6.15 time aku blk..kebosanan la die mnunggu..hihi..sape soh aku bawa kete..huhu..sbb die meeting og,so x dn nk anta aku..smentara die tunggu aku,die lepak mamak ngan membe die..so,soh laki aku tapau mknn tok aku..

Ape mknn paling rare yg ko penah mkn dlm kete????

Ko tau ape laki aku beli???

Roti canai!!!! Rare x mkn roti canai dlm kete???mih mih mih



Lapo sgt kn..aku tibai je..2 keping roti canai aku ngap dlm kete,siap cecah kuah dal 2..haha..nasib bek xde tumpah2..pas2 mkn dlm keadaan basah kuyup..ngeh2..da knape basah kuyup?

Blk keje smlm hujan lebat sgt2..aku parking kete jauh plak 2 dr laluan berbumbung..then aku plak nk cpt..mmg silap la..aku g redah gak sbb xde payung..mmg lencun aku weh..naseb bek seat kete laki aku leather..xla basah..bag laptop aku pn basah,naseb bek laptop ok..

Blk uma trus selsema..so tido terpakse la gune garlic sock..



Alhamdulillah,pg ni bgn xselsema da...
posted from Bloggeroid

1 comment:

trima kasih kerana meninggalkan jejak..=)